日本がWBC優勝

The World Baseball Classic, in general, was once again a celebration of the internationalization of baseball. But in specific terms, the tournament was a celebration of Eastern baseball.


いやー…仕事だったのでライブでは見ることが出来ませんでしたが、手に汗握るダイジェストでした。

やっぱり野球最高!!!面白すぎます。

近年まれに見る大勝負でしたね。せっかく韓国チームいい勝負したのに、予想通りネガティブ報道しまくりでしたね(笑)